Search This Blog

Monday, September 26, 2011

Splash

SUZUMEBACHI!!

I seriously have to tell you this!!

Today was a mixture of emotions.

My brain was fizzing for answers.

Is it gonna rain, shine all day, blow me away, set early today???

It looked like it wanted to rain but i guess even it couldn't make up it's mind.

oh yeah... what else? well,  i decided it was time for a new blog.

Overall I'm satisfied with today's results. 


Btw...i also finalized my decision to continue my practicing my German.


真剣にあなたにこれを伝える必要があります

今日感情混合物であった

私の脳は答えをfizzingした

それ今日の早い輝く一日中私を吹き飛ばす設定されたつもりです

雨がしたいように見えたが、私もそれそれは心の構成することができませんでした

ええオハイオ州...他に何よく私はそれ新しいブログのための時間と判断しました



全体的なは、今日の結果に満足している

ところで...私はまた私のドイツ語練習し続けるために私の決定を最終決定

No comments:

Post a Comment